Güncelleme Tarihi: 05 Kasım 2020

Gösterim: 325

Bölümümüz Öğretim Üyelerinden Doç. Dr. Aybeniz Akdeniz Ar’ın “Market Markaları ve Stratejileri” İsimli Kitabı Yayımlandı

Bölümümüz Öğretim Üyelerinden Doç. Dr. Aybeniz Akdeniz Ar’ın yüksek lisans öğrencisi Muhammet Küçük ile birlikte hazırladığı “Market Markaları ve Stratejileri” isimli kitabı yayımlandı. Dora Yayıncılık’tan çıkan kitapta Türkiye perakende sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin, market markalarının imajını etkileyen faktörler ve marka imajının algılanan risk ile satın alma niyetine olan etkileri incelenmiştir. 

Toplam yedi bölümden oluşan kitabın ilk beş bölümünde perakende marketçiliği, market markası, imaj, risk ve satın alma niyeti kavramları detaylı bir şekilde tanımlanmış, altıncı bölümde konu güncel perakende mağazaları ile market markalarına dair verilen örneklerle zenginleştirilerek ele alınmış, son bölümde ise sonuç ve öneriler kısımlarına yer verilmiştir.  
 
Literatüre katkı sağladığına ve sağlayacağına inandığımız bu kitap için Doç. Dr. Aybeniz Akdeniz Ar’ı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

Fotoğraflar