Güncelleme Tarihi: 11 Nisan 2025

Gösterim: 61

Bölümümüz Öğrencilerinin TÜBİTAK 2209-A Öğrenci Projesi Başarısı

“TÜBİTAK–2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Desteği Programı” kapsamında danışmanlığını öğretim üyemiz Dr. Öğr. Üyesi Sertaç Ercan’ın yaptığı, bölüm öğrencilerimiz Melissa Yıldız, Simge Ayaz ve Firuze Yakışık’ın “Yapay Zekâ Uygulamalarının Eğitimin Niteliğine Katkıları: Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Örneği” başlıklı projesi kabul almıştır. Proje, yapay zekâ uygulamalarının nitelikli eğitim üzerindeki etkilerini incelemeyi ve bu uygulamaların verimliliği üzerine öneriler geliştirmeyi amaçlamaktadır. 

Öğretim üyemizi ve öğrencilerimizi tebrik ederiz.


Fotoğraflar