- ANA SAYFA
- Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
Güncelleme Tarihi: 12 Temmuz 2024
Gösterim: 2804
Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı'nın amacı, öğrencilere üretim yönetimi ve pazarlama disiplinleri ile ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri vermektir. Bu ana bilim dalı vesilesiyle öğrencilerimiz alan ile ilgili literatür bilgisine sahip olabilmekte, üretim ve pazarlama alanındaki bilgileri değerlendirme, sorgulama ve yorumlama becerisini elde edebilmektedirler. Bu ana bilim dalında verilen dersler neticesinde öğrencilerimiz üretim yönetimi ve pazarlama alanında kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri ve stratejiler geliştirebilecek, pazar araştırması yapabilecek ve yaratıcı pazarlama fikirleri oluşturabilecektir.
Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı Akademik Personel |
Prof. Dr. Tülay Yeniçeri (Ana Bilim Dalı Başkanı) |
Prof. Dr. Aybeniz Akdeniz Ar |
Doç. Dr. Hicran Özgüner Kılıç |
Doç. Dr. Gülnil Aydın |
Dr. Öğr. Üyesi Sercan Hatipoğlu |
Arş. Gör. Sait Tahir Şeker |